zaterdag 2 juni 2012

Veilig thuis aangekomen!

Na drie maanden en een half zijn we terug thuis. Met een dubbel gevoel ben ik teruggekeerd.
Ik mis de leerlingen en de mensen die we leerden kennen al, maar langs de andere kant ben ik blij om iedereen hier terug te zien!

Tijdens het koken voor onze Belgische avond heb ik mijn hand verbrand. Dat deed een beetje pijn en was natuurlijk jammer om zo af te sluiten. Gelukkig werd ik meteen goed verzorgd, de brandwonden zijn dan ook bijna verdwenen. Na veel tranen en mooie geschenken, kropen we in bed.


Voor het vertrek naar de luchthaven stopten we de laatste dingen in de bagage en ruimden we het huis op. We konden het niet goed geloven dat we al moesten vertrekken. Na opnieuw veel tranen, stapten we in de auto richting Zanderij (luchthaven). We hadden alles goed berekend zodat we bij de laatsten waren die incheckten. Zo werd onze bagage als laatste in het vliegtuig geplaatst en dus ook als eerste eruit gehaald. De vlucht ging ook snel voorbij. In Schiphol ging het veel vlotter, aangezien we amper moesten wachten op onze bagage.

Dan kon ik, vol zenuwen, naar de aankomsthal gaan. Daar stonden mijn ouders en Jasper. Heel hard te zwaaien en met een groot spandoek! Ik was heel erg blij en werd meteen verwend! Tijdens de rit naar huis deed ik een dutje. Het was toch vreemd om terug in Asse te zijn.


Thuis meteen souvenirs uitgedeeld en alles uitgepakt. De hangmat hangt ook al op. Enkel aan de temperatuur kan ik nog niet zo goed wennen, ik heb het steeds heel erg koud. Dus ik wacht nog wel eventjes om buiten in de hangmat te gaan liggen.

Het was een geweldige ervaring en ik zou het zo opnieuw doen als ik de kans krijg. Ik hoop dat ik nog eens naar daar kan gaan en dat ik dan iedereen kan terugzien! Maar eerst nog eventjes genieten van de luxe hier en jammer genoeg ook nog studeren. Als alles goed zit, dan studeer ik dit jaar af.

Bedankt om aan mij te denken en mijn blog te lezen!
Ik geniet nog eventjes na, hopelijk tot binnenkort!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten