maandag 23 januari 2012

Nog meer voorbereiding op het vertrek

Over een kleine maand zal ik al in Suriname zijn.
Wat gaat de tijd toch snel!

De valiezen liggen al klaar in mijn kamer.
De spullen die ik zeker nodig zal hebben, liggen ook al klaar.
Dan heb ik het over een muskietennet tegen de muggen, de medicijnen, de zalfjes, de kleren in een dunne stof, handdoeken die heel klein verpakt zijn, de vochtige doekjes en de belangrijke documenten. De rest staat nog niet aangevinkt op mijn meeneemlijst.

Ondertussen heb ik ook het adres gekregen van mijn verblijfplaats:
Henrystraat 7, Paramaribo.


En het adres van de school waar ik zal lesgeven:
Flu school in de Flu straat, Paramaribo.




Met de fiets zal het zeker meevallen om van verblijfplaats naar school te gaan en omgekeerd. Althans voor de afstand toch, blijkbaar is het gevaarlijk om te fietsen in Paramaribo en zijn het enkel de studenten die zo zot zijn om dit te doen.




Maar die verhalen kunnen jullie later hier dan wel lezen!
Ik ben alvast heel erg zenuwachtig en kijk zeker uit naar deze buitenlandse stage!

4 opmerkingen: