woensdag 1 februari 2012

Corresponderen met de vierde klas van juf Hilde

Op woensdag 25 januari ging ik naar de klas van juf Hilde.
Ik gaf via een 'popplet' wat meer uitleg over Suriname en
wat ik daar zou doen.
De leerlingen stelden heel veel vragen, wat heel erg leuk was!

Ik ga hen van ginder op de hoogte brengen van wat ik allemaal beleef.
Juf Hilde bracht de kranten op de hoogte.
Het Nieuwsblad kwam, zag en maakte een krantenartikel!





Ondertussen ben ik heel zenuwachtig en nieuwsgierig!

9 opmerkingen:

  1. Hallo,

    ik ben 1 van de kinderen van het 4de...
    Als je kijkt naar het artikel, waar jij en het 4de instaat dan,dan sta ik vlak onder je.


    ik vind het heel leuk dat we in de krant staan!!!

    Groetjes MARIK
    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook super dat we in de krant staan!
    En bij jullie in de klas was het ook heel leuk!

    Super dat jullie mijn blog een beetje volgen :)

    Groetjes,
    Dorien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je blog staat bij mijn favorieten dus ik kan er direct naartoe gaan


      groetjes,

      !!Charlotte:)

      Verwijderen
  3. ik ben al a aan het denken over vraagjes




    !!Charlotte:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Dorien,

    als jij in Suriname zit ben ik in Oostenrijk.
    Ze zeggen dat je daar bijna niet kunt skieen omdat het daar zo koud is !!!

    !!Marik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Dorien,

    mijn i-mail is marik.roggeman@gmail.com.
    Alles je in Suriname zit mail je me dan iets door dv.
    hoe het weer er is......(nog meer)
    En wat is jou i-mail??

    Groetjes !!Marik!!
    !!XXX!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn email adres is charlotte.roelants@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We wachten vol spanning op wat nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen