vrijdag 24 februari 2012

Opnieuw een klein beetje internet

In ons huisje hebben we nog steeds geen internet, wel skype.
Briefjes schrijven mag natuurlijk ook, dit doe je door naar 'HENRYSTRAAT 7, PARAMARIBO' te schrijven :).

Ik probeer nu al wat foto's op mijn blog te zetten.
Ondertussen heb ik al een hangmat gekocht, staan mijn voeten vol muggenbeten en zien mijn armen al een beetje rood.

Morgen zouden we onze eerste uitstap maken naar White Beach.
De leerlingen op onze school zijn heel leuk en de leerkrachten heel lief. Het onderwijs hier is wel helemaal niet te vergelijken met het onderwijs in België.

Hopelijk heb ik volgende week meer geluk met internet.

Alles gaat dus zeer goed en de zon schijnt!
Kusjes aan iedereen !

7 opmerkingen:

  1. Nog geen internet ? Amai, dan zijn die mannen van telenet of van belgacom toch nog rapper hé Dorien ? Maar ja, ik vrees dat ge daar niet veel kunt aan doen, ge zult gij u daar moeten bij neerleggen hé ? ;-) Hangmat, zon, white beach,... "Loit de boeren ma dessen !". Nog veel plezier daar hé ! Groetjes van het thuisfront, mama en papa xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd plezant om nog iets van je te horen of lezen. Je bent daar precies al goed ingeburgerd: een siësta in de hangmat, dat hoort er gewoonweg bij :)De muggenbeten, da's natuurlijk wat minder. Hopelijk vind je daar snel een goede remedie tegen. En White Beach, dat klinkt paradijselijk... Ben benieuwd naar jouw volgende verslag. Veel plezier daar en hou je goed, hé ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai super jong :p
    Haha de hangmat da was te denken hé :p
    NOg niet te rood hopelijk ? :p
    Heel veeeeeel groetjes en kusjes aan Kim en Charlie!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groetjes aan de HUB-Surinamers. Ik volg jullie ervaringen op de voet!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk om al die berichtjes te lezen en al die foto's te bekijken. Zo waan ik mezelf toch ook een klein beetje in Suriname :-)

      Groetjes!

      Verwijderen
  6. Beste Dorien,

    ik heb een nieuw mail-adres rog.marik@gmail.com
    Op het andere moet je niets sturen .
    Daar ben ik verwijderd.

    Groetjes !!Marik!!

    BeantwoordenVerwijderen